Internetda sezgir logotiplar nima va ular nima uchun kerakligi haqida bir nechta yaxshi maqolalar mavjud. Ushbu maqolada men tarixga chuqur kirmayman va turli misollarni batafsil ko'rib chiqmayman, lekin men buni Unfold agentligida qanday qilishimizni aytib beraman. Buning uchun men haqiqiy mijozimiz ishini olib boraman va barcha bosqichlarni bosqichma-bosqich bosib o'taman.
Agar siz sezgir logotip tushunchasi bilan tanish bo'lmasangiz, bu erda qisqacha tavsif:
Ta'sirchan logotip - bu qurilma yoki ekran o'lchamiga qarab bir oz farq qiladigan dizayn elementlariga ega logotip.
Ta'sirchan logotip - bu brend identifikatoriga putur etkazmasdan, ular ko'rsatiladigan qurilma yoki ekran o'lchamiga qarab bir oz farq qiladigan dizayn elementlariga ega logotip. Ko'rib chiqilgan dizayn elementlari piktogramma yoki belgilar, kompaniya nomlari va shiorlari, ranglar, fon, kontur va boshqa tafsilotlarni o'z ichiga olishi mumkin.
Keling, loyihaga o'tamiz, u erda men qanday qilib sezgir logotipni ishlab chiqqanimizni ko'rsataman.
Bir muncha vaqt oldin bizga Testmo yigitlari murojaat qilishdi, ular jamoalarga yuqori sifatli dasturiy ta'minotni yaratishda yordam berish uchun keyingi avlod testlarni boshqarish vositasini yaratdilar. Testmo asoschisi “dasturiy taʼminot oʻta murakkablashib bormoqda; foydalanuvchilar beg'ubor ilovalarni talab qiladi. Biz jamoalarga u erga borishga yordam beramiz”.
Biz Testmo uchun murakkab brending qildik. Har doimgidek, biz chuqur izlanishlar olib bordik, arxetipni ishlab chiqdik, ovoz va ohangni aniqladik va boshqalar. Ushbu maqolada men brending ustida ishlash bosqichlarini ko'rib chiqmayman, balki faqat sezgir logotip yaratish nuanslariga e'tibor qarataman.
Shunday qilib, mijoz bilan yo'nalish kelishilganidan so'ng, biz logotipni ishlab chiqishni boshladik.
Men ushbu loyihada bevosita ishlaganim sababli, dasturiy ta'minotni sinovdan o'tkazish va tegishli sohalar bilan bog'liq tasvirlar va belgilarni o'rganishga shoshildim. Tadqiqotlarim davomida men "Testchilar uchun olti burchakli arxitektura" nomli maqolaga duch keldim va logotipni ishlab chiqish uchun olti burchakli eskizlar yaratishga qaror qildim. Ushbu g'oya juda muvaffaqiyatli bo'ldi, shuning uchun uni takomillashtirish natijasida quyidagi kontseptsiya olindi.
Ushbu kontseptsiyani mijozga taqdim etishdan oldin, avvalo, logotip turli sharoitlarda ishlashiga ishonch hosil qilish uchun yaxshilab o'ylab, hamma narsani sinab ko'rishimiz kerak.
Birinchidan, biz logotipning mono rangli versiyasini qilamiz, chunki agar logotip oq va qora rangda ishlamasa, u logotip emas yoki u ma'lum darajada stilizatsiyani talab qiladi. Misol uchun, Dribble-da siz logotip deb nomlangan juda ko'p chiroyli rasmlarni ko'rishingiz mumkin. Biroq, logotip chiroyli rasm yoki illyustratsiya emas, balki turli sharoitlarda ishlashi kerak bo'lgan belgidir.
Bundan tashqari, ba'zida, ko'pincha ishlab chiqarish xarajatlari tufayli, faqat bitta rangdagi siyoh mavjud va shuning uchun Logotip faqat bitta rang yordamida qayta ishlab chiqarilishi kerak. Ushbu stsenariyda logotip, logotip yoki belgi ochiq rang turini quyuq fonda yoki ochiq fonda quyuq rang turidan foydalanish qoidalariga muvofiq ishlatilishi kerak.
Shuningdek, ushbu bosqichda biz belgi uchun matn qismini tanlaymiz. Biz mos shriftlarni tanlaymiz, ularni sinab ko'ramiz va agar kerak bo'lsa, logotip va logotip belgisi bir butun bo'lib ko'rinishi uchun ularni o'zgartiramiz.
Agar mono rangli versiya yaxshi ishlasa, biz to'liq rangli versiyani ishlab chiqishni boshlaymiz. Ko'pincha bu gorizontal asosiy versiya. Gorizontal versiya asosan veb-saytda, vizit kartalarini yaratish, bilbordlarda reklama, reklama va homiylik mahsulotlari uchun ishlatiladi.
Bu erda asosiy qiyinchilik logotipning ochiq va quyuq fonda ishlashi uchun to'g'ri rang kombinatsiyasini topishdir. Tanlangan palitradagi ranglar asosan fon uchun ishlatiladi. Aytishim kerakki, bu har doim ham oddiy ish emas, chunki ba'zida logotip oq va engil fonda juda yaxshi o'qilishi mumkin, ammo qorong'i fonlarda bunday emas. Va aksincha. Bu vazifa hal bo'lgach, siz toza vijdon bilan harakat qilishingiz mumkin.
Logotip dizayni haqida gap ketganda, Unfold-da biz quyidagi qoidaga amal qilamiz: "kamroq - ko'p". Boshqacha qilib aytganda, logotipni oddiy, esda qolarli va shu bilan birga noyob qilish juda qiyin, ammo natijada bunday logotip bir necha o'n yillar o'tgandan keyin ham o'z ahamiyatini yo'qotmaydi! Biroq, hatto kichik o'lchamdagi oddiy belgilar ham ba'zan o'qish qobiliyatini yo'qotadi. Shuning uchun biz logotip belgisining qo'shimcha versiyasini ayniqsa kichik o'lchamlarda ishlatish uchun qilamiz.
Biz batafsil testlarni o'tkazamiz va logotipni o'lchash uchun o'lchovni aniqlaymiz. Ko'pincha biz logotipning asosiy versiyasini 24 pikseldan kamroq hajmda ishlatishni tavsiya etmaymiz, lekin buning uchun qo'shimchasini ishlatishni tavsiya qilamiz. Biroq, bu erda hamma narsa logotipda qancha tafsilotlar mavjudligiga bog'liq bo'ladi.
Logotipning kichik versiyasini yaratishda biz umumiy kontseptsiyadan voz kechmasdan, asosan, tafsilotlarni olib tashlaymiz. Misol uchun, biz chiziqlar va shakllarni o'chiramiz yoki keraksiz ranglardan xalos bo'lamiz.
Agar logotipda bir nechta rang ishlatilsa, biz kulrang rangdagi versiyani qilamiz. Birinchidan, bu ba'zi cheklovlar tufayli faqat ma'lum siyohlarning soyalari mavjud bo'lganda kerak. Ikkinchidan, logotipni rangli fonga joylashtirish kerak bo'lganda uni mono rangli versiyaga qisqartirmaslik uchun.
Quyida men logotipning 4 ta versiyasini joylashtirdim, ular dasturning ko'p jihatlarini qamrab oladi.
Logotipning gorizontal versiyasini to'liq ishlab chiqqanimizdan so'ng (yuqorida ko'rsatilgan barcha qadamlar), biz endi vertikal versiyani yaratamiz, ya'ni stacked versiyasi.
Vertikal versiya kvadrat va vertikal tartib formatlari uchun ishlatiladi. Masalan, tipografik mahsulotlar, futbolkalar, krujkalar, messenjerlar, ijtimoiy tarmoqlar, tabelalar uchun chop etish uchun.
Men vertikal versiyani yaratishda qanday qilib yaxshi muvozanatni saqlash haqida batafsil maqola yozdim, unda siz ko'plab misollar va ko'plab foydali ma'lumotlarni topasiz.
Boshqa versiyalarTestmo - bu odatiy loyiha bo'lib, unda men qanday qilib sezgir logotip yaratishimizni ko'rsatdim. Loyihaga qarab boshqa versiyalarni ham yaratamiz. Misol uchun, logotipning to'liq versiyasi pastki qismidagi tavsifi yoki dumaloq versiyasi va boshqalar.Bularning barchasi asosan logotipning uslubiga, uni qo'llash doirasiga, shuningdek, mijozning xohishiga bog'liq.